Žáci napříč ročníky si vyzkoušeli relaxační výtvarné techniky. Díky zážitkové kresbě a malbě vznikaly individuální i společné práce, které daly podobu naší dobré náladě a hrály si s naším úsměvem na tváři. Kombinace suché i mokré techniky, stříkané vodovky, foukaná tuš i obyčejná tužka. Naše nejmilejší místa, oblíbená činnost, barvy bezpečí a lásky, relaxovali jsme krásnou činností a udělali pohodlí svým zbrklým myšlenkám.
V hodinách pracovního vyučování jsme si užili ČAS S KAMÍNKY. Stavěli jsme malé stavby a vyprávěli si o nich příběhy. Nejrůznější tvary a povrchy nás lákali k masážím dlaní i hlazení. Dokonce jsme se prošli po oblázkové stezce. Natrvalo jsme si na okenním parapetu třídy založili malé kameniště, zázemí nalezených pokladů z procházek, které bude pečovat o naše odpočinkové chvilky nejen během přestávek mezi výukou.
Terapii hudbou jsme zažili s netradičními hudebními nástroji. Zahráli jsme si na deštnou hůl i bongo a zaposlouchali se do zvuků přírody. Příběh kapky vody nás doslova uspal, mořské vlny, šumění potoka i slabý déšť byly efektivní aktivitou, která zklidnila naši mysl. Nakonec si každý z nás vytvořil osobní zvukovou mapu a společně jsme si představili „dobro a zlo“ v našich uších.
Během školního roku si rozhodně ještě zopakujeme vybrané činnosti a nejednou se vydáme na mindfullness procházku do přírody a okolí školy.